vet inte varför

som ni kanske märkte så mådde ja inte så jätte bra igår.
inte idag heller för den delen. känner mig hel konstig. Känns overkligt att läkarna bara ger upp.
Trodde att dem var problemlösar, inte fan ger man väl upp sådär?
förstår fortfarande inte hur han kunde säga åt mig att inte äta någonting om jag får ett arbete. Man orkar ingenting när man inte äter. Det är det som gör mig mest ledsen, att han sa så.

När jag var mindre så var jag tjock, så då minskade jag på maten och tillslut så åt jag inte alls mycket Svimmade osv. Jag mådde bra då trodde jag. Men sen när man var tvungen att börja äta "normalt" igen, då mådde ja sjukt jävla åt helvete dåligt. Efter bara några tuggor så var jag mätt, men jag var tvungen att fortsätta äta. Jag kommer ihåg hur mamma "tvingade" i mig mat. alltså hon var inte elak, ja fick inte gå ifrån borde förän jag ätit upp. Jag var helt enkelt tvungen att äta för att "må bra" igen. och jag är GLAD för att hon gjorde så. så jag vill INTE sluta äta. för jag vill inte må så dåligt igen.


jag vet inte vad jag ska göra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0