tappar vikten!

i några dagar så har jag trott att min vikt har stannat.. jag har känt mig smällfet... men nu har jag insett att så är det icke.
Jag mår illa när ja tänker på mat, jag mår illa när jag äter. När jag lagar mat osv..
Klockan är snart 16.00 och jag har fortfarande inte fått i mig någonting... För det går inte.

Idag förstog jag att jag inte är "smällfet" Jag skulle aldrig tagit på mig jeans idag :(
att humöret kan sjunka ner till 0 bara för att man tar på sig ett par jeans..
de flesta skulle bli glada om jeansen inte satt åt som de brukade göra..
men jag blir faktiskt ledsen :( jätte ledsen.. jag vill inte gå ner mer i vikt..
Jag vill stanna!!!! jag vill inte tappa mer!!!!!!!!!!!!! :'(

nu är jag depp.. jävligt depp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0