Tack!

Dagen idag har varit jobbigt. Jätte jobbig, och den är det fortfarande, dels för att jag var hos veterinären kl 8.15 och lämnade molly eftersom hon behövde sy sin lilla tass :( och ska hämta henne lite senare i eftermiddag. sen så har min mage krampat HELA dagen. den krampar fortfarande. det är säkerligen inte så roligt att läsa om min mage exakt HELA tiden men den påverkar min vardag och är en stor del av mitt liv.

Det var jobbigt att se veterinären gå iväg med min lilla snutta :( men molls hann nog inte märka att jag försvann. Allt var ju så nytt..

Andreas kommer döda mig, haha nej då. Men han är säkert inte förvånad, jag har varit och köpt massa saker till snuttan . En aktiverings boll, en tugg knut( ett snöre) och ett märg ben :D hoppas molls blir glad :D


Efter att vi lämnat molly hos veterinären så följde jag med hanna hem till henne. lekte massor med hennes lilla vovve. Hjälpte även henne att träna Texas. det kommer gå toppen om hon fortsätter, om hon har tålamodet ;) men det har hon. Man blir så glad när man ser framsteg. Han e så söt och gosig :) Tycker om den lilla hårbollen ;)

Tack min fina vän Hanna för hjälpen idag, betyder massor <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaja va ett jäkla tjat om tålamod (a)

Tack för sällskapet och hjälpen!! <3

Du är så duktig!!!

2011-03-15 @ 16:34:03
URL: http://looveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0