skippar!!

Angående det jag skrev i inlägget innan.. Jag skippar det.
Jag klarar det inte,
Kanske testar på det senare i livet.

Var hos läkaren idag.. och när jag gick där ifrån så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
och det vet jag inte fortfarande. Ska allt bara stanna nu? Ska det förbli såhär?
aae, jag tycker inte om min läkare. det jag var rädd för har hänt, dem ger upp nu.
Jag kommer få leva såhär. Sjukskriven kommer jag inte vara heller..
Jag mår bra när jag inte äter, så läkaren tyckte att jag skulle strunta i att äta om jag får jobb.
Hur mycket orkar man göra när man inte äter?!
Jag förstår inte hur en läkare kan säga så? vill han att jag ska svälta mig själv?!
Ska jag följa hans råd?! eller vad fan ska jag göra ? ringa vårdcentralen kanske? för det är dig jag måste vända mig nu. För dem gör ingenting mer på sjukhuset. och jag förstår inte varför jag ska fortsätta lämna prover osv när dem ändå inte kan göra någonting?! dem har gett upp.. dags för mig att ge upp nu också eller?

ärligt talat så är detta skit jobbigt.

Känns som att man gräver ner sig mer och mer, och framtiden ser väldigt mörk ut. NÄR ska det vända? OM de nu äns vänder. vilket jag inte tror. Jag har tappat tron på allt och slutat tro att det ska bli bra . För det är bara att inse att det inte kommer bli bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0