nattuggla!

jag vet inte varför, men jag kan inte sova. Höll på att somna i soffan förut, men sen blev ja pigg.
måste lära mig att när det blir så då är det sängen som gäller. oavsett vad som går på tvn!

jag tror att jag dör. Jag har aldrig i hela mitt jävla liv hört en kvinna som är såhär crazy och skön alltså!
Nattis vet vem jag menar ;) blir nästan lite skrämd. Haha nej då, måste träffa kvinnan någon dag faktiskt!!
Se hur hon är i verkligheten, tror ni jag törs det? eller blir jag uppäten ? ;)

Tack till alla som bryr sig <3
känns skönt. Magen är värst när jag kliver upp ur sängen , mitt på dagen och på kvällen. värktabletterna hjälper ungefär 2-4 timmar och sen är det smärta igen, ska det vara så? eller är det så som ja måste åka upp till sjukhuset igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0