ingen rubrik

Trodde mina depp dagar var över. men icke, dom kommer och går, mitt humör går upp och ner.
har ingen aning om varför... känns inte alls roligt, jag blir glad men ändå ledsen. Det är inte ditt fel!

Ibland så blir inte allt som man har tänkt sig tyvärr. Men vad fan kan jag göra åt det? Inte ett jävla skit.
Bara att vänta och se, ibland undrar jag om gud verkligen finns och om han finns, varför gör han såhär?
Vad har jag gjort för ont för att förtjäna denna skit?!

Smärtan finns där, även om den inte känns med all smärtstillande. Det kommer gå över.
Men smärtan i hjärtat, kommer den att gå över? när isåfall? hur länge ska man behöva vänta?

känner att ja inte orkar så mycket mer.
ibland vill jag ge upp.
För att jag inte orkar mer.
det gör för ont, alldeles för ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0