frugan <3

gud gud gud så mycker jag hade saknat frugan. Ville egentligen bara hoppa på henne och hångla loss liksom.
men jag gjorde inte det :( tyvärr jag var riktigt sugen faktiskt!!!!! Hon är ju så underbart Bra alltså.
får inte gå så här lång tid innan vi ses igen, hon får mig alltid på bra humör. Idag skrattade jag så jag tjöt ..
Ni kan få höra några citat =)

nattis ; " Ja skulle inte kunna vara tillsammans med någon som håller på att få tjej med en barn"
( hon skulle egentligen säga ; jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon som håller på att få barn med en tjej)


och i ett annat samtals ämne säger jag ; "Jag har inga bröst i mina tuttar"
(skulle egentligen säga att jag inte har någon mjölk i mina tuttar)


Sen sitter vi och kollar på ÖB´s annons blad och Nattis ser majs :D
nattis: " ooh Majs!!!!! "
Jag: " jag har svamp i skåpet om du vill ha"

Herregud.. skrattade så tårarna sprutade

hade saknat min tjej !! <3


Jag är lite sugen på henne faktiskt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0