dåligt!

Jag har inget positivt att skriva om längre. Tyvärr.
Allt går bara nerför, nu har jag blivit nekad pengar ifrån försäkringskassan också.
och magen blir inte bättre, utan bara sämre.
men nu ska jag testa någonting från nån hälsobutik som min mormor köpt åt mig. Tack <3
Jag vet inte vad jag ska göra om det inte fungerar, jag börjar bli väldigt trött på detta! jag vill inte må skit längre.
mitt humör har också rasat och mitt hjärta får stå ut med det mesta. och jag ber om ursäkt för det.
Det är ingenting jag kan råför tyvärr. Mår man inte bra så är det inte alltid lätt att vara glad hela dagarna!
Ska försöka få tag i min läkare på vårdcentralen i veckan.
Hon verkade ju iallafall förstå.
blä, vad detta är jobbigt :(

och som grädde på moset så är min hnd skadad.
Var hos veterinären i fredags, dom testade att limma hennes trampdyna. Men det sprack.
Så imorgon så måste jag ringa till veterinären igen och boka en tid för att sy ETT stygn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0