Tankar och funderingar

Ärligt talat så vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv :(
Jag vet inte om jag vill plugga vidare eller vad jag ska göra. det finns inga jobb och det gör mig ledsen, irriterad och ledsen igen. Jag vill inte leva som jag gör nu.
Jag vill ha ett jobb, som jag tycker om att gå till. Där jag gör något vettigt. Men vad vill jag jobba med då?
Jag kan faktiskt tänka mig att jobba med nästan vad som helst...
bara det är något jobb, så man kan betala hyran o andra räkningar!!

Jag måste prata med arbetsförmedlingen, för jag blir galen snart.. jag vill inte sitta hemma o inte göra ett skit. Vad är det för liv?
Jag blir fan deprimerad!! :(
och pluggar  man vidare, ja då lever man på 1050kr i månaden... hum???????
hur ska man klara det?!?!?!?!?!

Vi får se hur det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0