tandläkaren

godmorgon, jag är uppe med tuppen för jag ska till tandläkaren.. Det är alltid lika roligt ;)
Ska ifrågasätta dem lite varför dom gjorde som dom gjorde sist.. För jag har haft piss ont... och dom visst om att det blev så när dom satte skiten fel :(

Jag har precis gett molly mat och jag ska snart gå och kolla om hon ätit upp allt... måste ju börja ge henne lite mat nu, hon äter ju inte maten som den är, jag måste hälla filmjölk på, annars äter hon inte.. rolig hund va? ;p

Nej, nu ska jag dricka upp min cola ( ja, jag började dagen med cola och ett piller. Haha )
och sen ska jag borsta tänderna och efter det är jag klar... :D

Vi hörs när jag kommer hem!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0