Stegräknare!!

Nu ska det bli ändring på motionen!! :)
Både molly och jag behöver motion så jag ska köpa mig en stegräknare och försöka komma upp i 10 000 steg om dagen.. jag hade en stegräknare förut, men de var så lätt att komma emot reset knappen så man visste inte hur många steg man gått.. Så nu ska jag hitta en räknare som är lite mer komplicerad och som är svår att starta om :)

Inte så kul om man inte håller koll på stegen, så kanske man kommit upp i 5000 steg och tar en promenad till, o så står det kanske fortfarande runt 5000 steg...
Så nu ska vi börja motionera mera =)

Jag tycker att det är roligare att vara ute och gå när man har ett mål =)
Så när jag har köpt mig en stegräknare så kommer jag göra en ny kategori där jag kommer skriva om hur det går =)

Ska även försöka få med mig min älskade pojkvän ut på promenader !!!
Måste även hitta lite nya härliga vägar att gå, inte så roligt att gå samma väg hela tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0