sova?

Usch... Ber om ursäkt för det deprimerande inlägget som jag nyligen skrev,
men det är min blogg och mina tankar och funderingar som ska skrivas här :)
Sen skiter jag i vad ni tycker och tänker ;)

Försöker se positivt på allt, igår började jag med min nya medicin som vi ska se om den fungerar... Jag hoppas verkligen det.. och sedan köpte jag glandin på hälsobutiken för o se om mitt humör kanske lugnar ner sig lite då =)
vem vet, jag kanske blir hur snäll som helst? =)

Jag måste försöka sova snart...
Jag har sökt lite olika jobb nu, jag hoppas att jag får svar på något iallafall.
och imorgon ska jag ringa runt till olika ställen, hoppas på något positivt :))
så önska mig lycka till ;D

nu så ska jag stänga av datorn och försöka sova

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0