Skönt!

Har precis kommit in efter en lång promenad med min älskade hund :) gick i ungefär 60 minuter. Mollys ben är inte vita längre efter allt blask. När vi kom in så torkade jag av henne och sedan gick hon till matskålen och tog lite mat, inte så jätte mycket. Men hon är inte så stor i maten..
Nu hoppade hon upp i soffan och la sig bredvid mig... Skönt att vila lite =)

Hon var jätte duktig under promenaden, innan vintern kom så trodde jag faktiskt att min galning skulle dra omkull mig någongång under vintern men än så länge har inte det hänt för hon är super duktig och lyssnar hela tiden.. Men än är inte detta skit väder över... Men jag tror inte att hon kommer dra omkull mig.. för hon drar inte i kopplet längre =)


trötta :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0