nathaläääääääääääääääääääääj

God dagens, tänkte att jag skulle uppdatera bättre idag än igår, ett framsteg är ju att jag skriver innan kl 22 ;)

Idag har jag inte gjort så jätte mycket än så länge, Älskling är inte heller hemma för han stack till stockholm med pappa :p, skulle köpa någon moppe.. så dom kommer väl hem ikväll eller någonting.. Så jag funderar på vad jag ska göra under tiden...
Promenera i de fina vädret?
Städa i det fina vädret?
eller ligga i sängen i det fina vädret ?

hum, ska prata lite med frugan också,... hon kanske vill ta en promenad i de fina vädret ? =)
hon är dum och konstig.. läste hennes blogg nyss o hon har skrivit dumma saker om mig :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ame jag är inte elak :(<3

2011-01-07 @ 17:58:53
URL: http://nattisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0