mood blondering

Japp, jag har gjort det igen..
När vi var och handlade förut så köpte jag mig en blondering. Självklart av märket mood!!!
De har visst kommit en ny sorts mood ultrablond.. Den heter Mood ultrablond x-tra. Den är för den som har mörkare hår och önskar bleka det...

Än så länge vet jag inte hur reslutatet blev, eftersom håret fortfarande är blött..
Men just nu så ser det lite oranget ut, så jag ska använda silverschampo varje dag nu =) och se om det blir bättre, och om några veckor ska jag bleka det igen =) Testar engång till med mood och sedan byter jag till ett annat märke tror jag..

så är det någon som har ett tips på en BRA blondering så meddela mig tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0