Helgen!

Nu ska vi se om jag minns helgen...

Fredag:
När Andreas kom hem från jobbet så la vi oss bara i sängen och slöade, men det var ganska skönt det med =D
Efter en stund så klev vi upp från sängen och gjorde lite mat, det blev ris och nuggets med curry sås. Mums =)
När vi hade ätit klart så kröp vi ner i sängen igen och fortsatte kolla på skärgårdsdoktorn, som vi har fastnat för :D

Lördag:
Var dags att åka o handla lite mat, efter det så gick vi hem till mamma och svenne som bjöd på god mat. kyckling ris och pomme samt lite bea sås... fanns även joa sås som vi så fint döpte det till!
Mamma gick iväg och svenne gick och sussade lite. Så Andreas, eve och jag möblerade om i vardagsrummet och körde lite wii... (lägger in en bild som jag stulit från hennes blogg, hennes blogg hittar ni här)
vid 20 så gick vi hem och då blev det lite daart och kort med grannen :)

Söndag:
Blev en mysig slapp dag =) gjorde inte alls mycket. Var iväg och handlade lite små plock. framåts eftermiddagen/kvällen så lagade vi lite mat. Köttfärsröra och ris.. gud vad mycket ris det blev i helgen känner jag ;D




Mina sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0