Tvättaaaa

Hejsan!
tog lite sovmorgon idag. sov nästan hela dagen faktiskt.
När vi hade vaknat till och jag hade varit ute med hunden så ringde mormor =)
Mamma skulle komma förbi med någon överaskning ;)
så vi gick ner och där kommer mami med lite köksprylar =)
Precis de som vi tänkte köpa.
så vi vill tacka er. TACK mamma, svenne och mormor och morfar!
Det var jätte snällt =)
för er som inte vet så var de en kaffebryggare , vatten kokare och en brödrost =)

tänkte dissa en sak idag också.
Hatar dem som inte kan passa tiderna i en tvättstuga, mitt pass började 17 och ja var där då. Men den som tvättade innan var inte där och hade fullt med tvätt där inne. Det gör mig så förbannad. så jag väntade tills han kom ner. han sa inte ett piss, INGENTING. han kom ner 10 minuter försent. Han ska egentligen vara ute ur tvättstugan kl 17! samma pucko som förra gången!!!!
sånt gör mig jävligt arg.
Men nu har vi tvätt i maskinerna iallafall och ska snart börja med maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0