tappat lusten

Jag förstår ingenting ibland.
vad händer den dagen då min läkare säger till mig att det inte går att göra någonting åt mina magproblem?
Jag har tänkt på det väldigt mycket nu. Vad gör jag om läkarna ger upp ? :(
Kanske är meningen att jag ska leva såhär resten av mitt liv?
Dagen efter jag tagit många tabletter så är jag helt förstörd. Jag orkar ingenting. Har inte lust med något.
Jag tappar lusten helt enkelt.
Det är ju tur att jag har min underbara andreas vid min sida <3, utan honom hade jag inte orkat.
Han är min prins, och jag ska älska honom tills döden skiljer oss åt ! <3

Nu tänkte jag faktiskt be om ursäkt för mina deppiga inlägg, men jag suddade ut det. jag har ingenting att be om ursäkt för. det är MIN blogg och jag skriver ju vad jag vill.
Men ibland blir jag bara trött på mig själv. Dags att försöka rycka upp sig kanske.

Min nya favorit låt är
Hurts - stay <3  Underbar låt.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Förstår dig om du mår dåligt, jag gör det samma, jag har fåt höra nu att dem vill inte hjälpa mig mer, o jag får igna pengar ngn stans ifrån, hade jag inte mina föräldrar somb etalar allt för mig, skulle jag få bo ute på gatan, jah hoppas o önskar dem finner en bättre lösning åt dig.

2011-02-07 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0