svårt att förstå?

Ibland blir jag bara så jävla ledsen :(
Jag har inte valt detta. Jag har inte valt att vara sjuk. Jag kan inte råför det.
men det har en del personer svårt att förstå... det gör såå ont när någon vräker ur sig någonting om det.
Speciellt den personen man älskar mest av allt...
Men jag kanske får ta och tänka om lite här?!
Kanske dags att bara stanna upp och fundera.. " är det värt det" ?
Idag gjorde det ont. Så jävla ont. Jag blev ledsen ,sårad. även arg och besviken.

Men det är mitt fel.. det är mitt fel att jag mår dåligt, mitt fel att jag är sjuk,
mitt fel att jag inte är som alla andra. Det är mitt eget jävla fel att jag gick ner 15 jävla kilo på 3 månader. Jag gjorde det med flit!
Tack och hej!

förlåt, men allt är mitt fel, det har jag fått förklarat nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

INGET är ditt !!!

Detta är inget du kan rå för!! Ta inte åt dig av dumma kommentarer.. KRAM <3

2011-02-06 @ 08:56:36
URL: http://looveisintheaiir.blogg.se/
Postat av: Fredrika

vet du Ida, jag blir så förbannad o ledsen när jag ser detta, är verkligen inte ditt fel!!! hatar när folk ska slänga skit på en o människorna runt omkring inte har en jäääävla aning hur jävla skit man mår, man får ingen förståelse, ingen hjälp inget medlidande kan jag känna ibland, utan abra massa skit. det är säkert svårt för dem runt om att förstå, men dagenssamhälle är så jävla sjukt, man får itne må dåligt utan man ska vara ngn himla superkvinna, jag håller på dig<3.

2011-02-07 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0