Söndag.

Hejsan!
Blev lite dåligt med blaggandet igår. Var nästan inte hemma någonting så tänkte berätta lite för er vad jag gjorde =)

Söndags morgonen bestog av att göra sig i ordning eftersom vi skulle äta på resturang med Andreas släkt.
Det var jätte trevligt, god mat och trevligt folk.
Hade magknip ungefär hela tiden, magen krampade som fan, men det var bara att bita ihop.
Hade tagit max dosen av mina loperamid tabletter så det gick hyffsat, hade massa kramper bara men men..

Vi åker därifrån vid 16.30 eftersom vi hade molly hemma :) åkte hen och gosade med henne, gick en sväng och efter det så åkte vi ut till Andreas mamma och kollade på lets dance( hon hade spelat in det)
när det var slut så skulle vi köra hem Andreas storasyster..
Vi följde med henne hem och åt massa godis och kollade på Wallander filmen på 4:an =)

Jag hade det jätte trevligt.
En helt underbar söndag!
Tack <3


Här har ni en bild på mitt hår =)
ser lite annorlunda ut i camen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0