nattuggla!

Usch, jag hatar att vara en nattuggla :(
Spelar ingen roll om ja går upp tidigt, jag är fortfarande en nattuggla.
och varför ska jag gå upp tidigt för?
finns ju ingenting att göra =(
Längtar till flytten, då har jag lite o plocka med =)
snart är det dags att börja plocka här hemma också, packa ner lite saker...

Gick hem till mammi förut, hon bjöd på mat. Så har varit där ungefär hela dagen =)
Efter maten satte vi oss i soffan o bara umgicks..
Andreas köpte med sig fruktcocktail.
så det blev de till efterrätt. Jätte gott!! =)

Nu ligger mina älsklingar och snarkar i takt ;)
och  jag sitter här och funderar på vad ja ska göra för o bli trött ;D
kanske spela lite uno på king? ;)
vi testar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0