Matlagning!

Hejsan!!!
Blev inte att sova bort hela dagen som jag hade tänkt mig :(
Josse ringde o väcke mig.. Snällt va ?! ;)
- nja inte så jätte snällt..

När jag hade vaknat till liv så gick jag ut på en promenad med molly. Förbi hundrastgården där vi träffade Nathalie och tindra =) Jag har saknat min fru.. Men nu har ja träffat henne :D


nu sitter molly och jag i soffan, har fått sätta på henne en strumpa så kanske hennes tass får läka lite bättre. Funderar även på o köpa någon strumpa som tål fukt som hon kan ha ute.. Vill inte att det ska bli värre =(
Hon har börja äta som hon ska nu iallafall =)

Ska snart börja med maten, så det är klart tills andreas kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0