Första!

Dåså!!!
Då är första omgången med tvätt i maskinerna =)
Bara nåååågra maskiner kvar sen ;)
nu känner jag hur min äckliga mensvärk smyger sig på. sakta men säkert. vill INTE!!!
Hoppas att dagen går fort!!
Får försöka göra så att dagen ska springa iväg ;)
såhär kommer den se ut:

tvätta, tvätta tvätta ;)
Intressant va? =D


Ska även hinna med att träffa Hanna en snabbis om ungefär 30 min =)
När min tvätt är klar så ska vi ses en gång till ;) Får se om hon dyker upp lite tidigare..
molly saknar Texas och Texas saknar molly =)
Inatt när jag inte kunde sova så kollade ja på en film från de att molly var bebis.. Så söta dom var då <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg =)

2011-03-02 @ 18:18:56
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0