Trött!

God morgon!
Började dagen med en härlig promenad, det var dock lite kyligt om händerna, man kanske skulle haft vantar på sig ?!
fast det e ju faktiskt April, och då är väl vantar förbjudna? ;)

Nu ligger molly under bordet och gosar på mattan, och andreas ska dra sig mot jobbet.
Får se vad jag hittar på idag, är väldigt trött som ungefär 2 timmar inatt bara , för jag kunde inte sova :(
Det är för många tankar i huvudet just nu :(
Finns en del saker ja inte kan sluta tänka på :( :(
Men det är väl bara att ge upp.

Nae inte bra för hälsan att gå upp såhär tidigt och gå ut och motionera. Känner det ;)
Har precis tagit mig ett glas juice, och ska nu ta hand om mina hästar :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0