ordning och reda!

god dagens!
tänkte väl försöka komma igång med skrivandet lite nu, så jag slipper hålla allt inom mig även om jag bara skriver i gåtor så ni icke förstår ;)
vissa saker vill man hålla för sig själv men ändå få ut.
Men en del av de sakerna vill inte ja att ni ska förstå er på ;) snällt va? ^^

Idag tänkte jag göra i ordning lite här hemma så det ser fint och trevligt ut när mannen kommer hem, även om han inte uppskattar det så jätte mycket. Han struntar i hur det ser ut och om jag inte skulle städa och diska så skulle de stinka as här hemma och de skulle vara stora tussar av hundhår på golvet, och jag HATAR när det ser ut så.
Jag testade faktiskt att strunta i och diska osv. Men de brydde han sig inte om. Han trivs oavsett hur det ser ut....

Han klagar över att jag ber honom göra saker, men att han aldrig behöver be mig om någonting, OCH varför behöver han inte det?! JO för att jag gör redan allt som ska göras, och de är inte för mycket begärt att han ska hjälpa till med lite här hemma tycker jag. eller har jag fel ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0