värk!

Snart kommer det... jag känner det..
jävla mensvärk.. Snar är mensen här ..
Den är nästan en vecka försen..Men snart kommer den..
Idag ska jag börja på en ny p-piller karta, den sista som jag har kvar.
Den 7 december ska jag till ungdomshälsan och få ett nytt recept =)
Det är bäst att ta ut piller för ett helt år då, eftersom sen kommer det kosta pengar för mig att hämta ut ;D

Sitter i soffan med min älskade molly =) funderar på om vi ska gå ut en sväng och träna lite =) alltid kul och träna.. min älskade vovve!!! VÄRLDENS BÄSTA VÄN SOM ALDRIG SVIKER =)
det är tur att jag har min lilla ögonsten :D

nae fan, nu måste jag göra någon nytta.. träna lite tror ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0