utgången!

Godkväll.
Nu har jag vaknat till liv och är pigg.. Ganska så osmart när klockan är så pass mycket..
Men jag tänkte berätta lite om våran lilla utgång :)

Nathalie och jag började för festa hemma hos mig, och sedan kom vi på tanken att fråga om lite fler folk skulle med ut, så min pojkvän och hans vän följde med oss ut.. Även pappa och helen!!!
Vi tog en taxi ner till hugo och sedan var vi där och hade skit kul...
Nathalie var lite fuller, men allt gick bra iallafall..

Vi drog hemåt vid halv 2, följde nathalie hem och sedan gosade jag ner mig i sängen med grabbarna.. mysigt! HAHA!!!

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen istortsätt... Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra =)

här får ni lite bilder =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0