tvätt dags!

När jag började städa förut så såg jag att tvättkorgen var full . så gick ner och kollade om de fanns någon ledig tvätt tid.. och det gjorde de. Så nu håller jag på att tvätta lite. Endast två maskiner kvar som jag väntar på. sen ska allt bara torka också =)

Har precis ätit mat. Jätte god hemmagjord pizza!!!

Helen ringde till sjukhuset förut för att se om pappa hade kommit iväg upp till operationen.. och de hade han =)
Så nu håller vi tummarna och hoppas att allt går bra!!! <3
Hon ska även ringa lite senare för att kolla så att det gick bra!!

Nu ska ja bara slappa o ta de lite lugnt.. gå ut o gå en runda med vovven har jag tänkt att göra också!

Hörs senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0