soffan är knas!

Jag börjar undra ifall våran soffa ger av sig någon typ av sömn medel.
så fort jag sätter mig i den så blir jag trött..
Helt seg, vill bara somna känns de som..
Men sen när jag sätter mig på golvet eller ställer mig upp
så är jag inte trött längre?!
Måste vara något fel på soffan, eller?!
För mig kan de ju inte vara fel på :D
Eftersom ja inte är trött när ja inte sitter i soffan...
Vore fan skönt o snarka i en timme... Men de ska ja iiiicke göra!
har lite annat o styra med faktiskt...

Dammsugade nyss av mattan, men måste göras ännu en gång... Trist att dammsugaren suger dåligt..
När pengarna kommer så måste vi köpa en ny dammsugare, skrota högen som vi har nu :p


inte konstigt att andreas somnar i soffan ;) nu är det bevisat,
soffan är knasig.. Man somnar i den.
bäst att hoppa upp ur soffan då så jag inte somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0