smärta!

Hejsan!!
Var ju som sagt hos tandläkaren imorse.. Dom plågade mig,
Så nu har jag ont i underkäken.. Men det är nog dumt att klaga, finns dem som har mer ont än mig.
Pappa tillexempel, tror nog att han har jätte ont :(

Efter tandläkaren så hämtade Hanna mig =) Så vi träffades en stund, gick en kort promenad med hundarna
och sen fick dom busa lite här inne.

Molly har varit ute i snön för första gången nu, hon tyckte det  va jätte spännande men lite halt!
Men jätte mysigt o busa i snön!!!!

Nu ska jag nog ta och dra fram dammsugaren igen... röjja lite som vanligt.. Känner att ja behöver motionera dammsugaren efter att jag motionerat både mig själv och hunden ;D
så vi hörs senare!!!

världens bästa kisse, jag saknar dig,
Hoppas att du har det bra vart du än är :( <3

Kommentarer
Postat av: LifeAboutLivia

Sv: Hehe asså jag har inte direkt något tips eller så.. Men jag kommer ihåg att jag började spara till långt hår redan i ettan I think, så det tar tid och så. Men om du vill ha långt hår ska du tänka på att klippa topparna lite då och då, och sköt håret:)

2010-11-09 @ 21:14:59
URL: http://lifeaboutlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0