saknad!

Det finns så mycket saker som man saknar tycker jag..
Allt var mycket lättare när man var mindre.. om jag aldrig hade vuxit upp så kanske jag inte hade varit sjuk?
och me det menar jag inte att ja hade varit död.. Men om man hade fortsatt vara ung och inte blivit en tant så kanske ja hade mått bra.. iof så låter det nu som att jag är 100 år men är faktiskt 119 bara, eller ja och minus 100 :)
Nu vart det klurigt va ? :D

Men man får vara glad för att man lever :)
Jag har det bra för övrigt iallafall, bara lite jobbigt lite då o då, men vem har det inte jobbigt då? Alla har ju motgångar någongång.. eller är de bara jag?!

Mardrömmar har jag drömt de senate nätterna också, och inte vet jag varför...
Nathalie har även funnits i mina drömmar, men dock bara bra :D sedan vaknar man upp i en blöt säng o då är drömmen borta, så man kanske ska kalla de för en våt dröm xD... Tolka inte detta fel nu... Med blöt säng menar jag inte något snuskigt :D

Jag saknar min kärring, min fru, min flickvän, min skuttish ;D min nattisha... Ja, kär kärring har många namn:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0