Paradise hotel!

Nu var det ett tag sen jag skrev om detta program..
jag förstår inte riktigt varför jag tittar på det..
vuxna människor kallar dom sig.

Förra säsongen var mycket bättre än denna, vet dock inte varför men det är så jag känner..

Ikväll är det parcermoni igen..

såhär ser paren ut för tillfället ;

Johannes och Alexandra (fortfarande)
Emanuel och Veronika (fortfarande)

Petter och melissa (fortfarande)
Erik och Lin (fortfarande)
Damir och Aija ( ny i huset )
Emelie bor i singelrummet och jag hoppas att det är hon som ryker i parcermonin ikväll!
Så vi får se hur paren ser ut ikväll!!! =)

Det har ju hänt lite saker i huset sen Aija kom in, hon hånglade med erik...
Melissa hånglade upp Aija
Erik gjorde helikoptern..
Undrar vilken ålder det är på alla där inne ? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0