Paradise hotel!

nu har jag gjort en ny kategori.. Tänkte skriva lite om varje pradise hotel avsnitt som jag ser... idag tänkte jag börja med att skriva om de deltagare som redan åkt ut.. =)

Sandra;
Hon åkte ju ut ganska fort så man fick inte lära känna henne sådär jätte bra. Men efter att hon åkte ut kom hon ju in i parallel hotel och kommer snart tillbaka till paradiset!!! Så henne kommer vi att få se mer utav.
Jag personligen tycker ingenting om henne. Svårt att tycka till om någon som man inte vet så mycket om!!

Andreas;
Haha, han blev lurad av Lin, tyckte att han var ganska jobbig och snobbig och trodde att han var säker hela tiden.. Så det var rätt att han åkte ut enligt mig iallafall, han kom ju också in på parallel hotel, men sandra skickade ut honom där ifrån ;D

Tova;
Hon var väl inte där sålänge heller? minns inte så mycket utav henne..

Leo;
Han är lik en person jag känner.. tyckte att det va synd att hand åkte ut. Förstår inte varför han inte ställde sig med emelie istället? Men de kanske var tur det, då kanske emelie åker ut snart :D Leo kom också in på parallel hotel.. tog sig vidare till finalen om att få komma tillbaka till ph. Men tog fel kuvert.. så Sandra vann ;D

JP;
ojojoj, såååå glad blev jag när han åkte ut.. han vart för mycket tyckte jag...

Lina;
Jag var emot henne från början. Hon verkade skit jobbig men efter ett tag började jag gilla henne, hon var då härlig!! Hon och Emanuel var så söta tillsammans ;D

Julia;
julia, julia, julia. Min favorit. Tyckte om henne jätte mycket, så nu avskyr jag johannes som blåste henne!! =(

Det här är de som åkt ut hittils. Men imorgon är det en ny parcermoni.. Så vi får väl se vem som ryker.
Jag hoppas på johannes :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv : Alltid älskling, alltid !<3

2010-11-11 @ 00:11:46
URL: http://nattisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0