mys!!

Gud vilket härligt väder det är ute nu. dock lite små kyligt medn solen lyser iallafall!
Har precis kommit in efter lite bus och promenad!
Molly är helt galen nu när hon löper.. är det vanligt eller? :O
Hon bryr sig inte om att hon har strypkoppel... Trodde sånt skulle hjälpa något iallafall.. men hon beteer sig som att hon inte sitter fast alls!!!


Men nog om det... Jag undrar egetnligen hur många gånger i veckan som jag städar... Känns inte som att städningen håller i sig.. och jag vet fan inte varför.. Faast iof så är de jääävligt mycket hundhår överallt.. Spelar ingen roll om hon inte är i varken soffan eller sängen.. Det är fullt med hundhår i soffan o sängen iaf... Hum... hoppas hon slutar fälla snart =)

nu ska jag ta och plocka lite samt släpa fram min bäste vän, Dammsugaren!!! =)

tänkte även försöka fixa en bild på hur vi bor för er som är nyfikna!


Saknar min hanna, saknar mitt blonda hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med <3 :(

2010-11-09 @ 08:23:31
URL: http://looveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0