Min Helg!!

Hejsan!
Jag har ju redan lagt ut en del av min helg i bilder,
men tänkte ändå ge er några rader om helgen som gått..

Fredag;
Blev en utgång med min underbara älskade fru Nathalie =)
Min man Andreas och hans vän Finnen följde också med oss ut..
Började med lite för fest hemma hos oss..
Spårade halvt ur när saxen och hår trimmern kom fram..
Jag kapade dock bara luggen!! =)

Lördag;
jag julstädade så det blev fint :)
och efter det tog jag det jääävligt lugnt :)

Söndag;
Åkte iväg och handlade lite skräp :p
Det var inte mycket som var vettigt iallafall!
denna dag dammsugade jag faktiskt inte... tror jag ?!
På kvällen åkte vi ut och hade de roligt i snön= )


så har min helg sätt ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0