måste bara.....

Jag måste bara få skriva av mig lite..
orkar inte med hus i helvete idag!
Jag är så jäääävla trött på att det alltid är jag som gör allt här hemma..
Städar, tvättar, motionerar hunden..ALLT, gör precis allt hemma hos oss..
tycker inte att det är rätt..
visst Andreas jobbar,och ja är hemma hela dagarna eftersom jag är sjukskriven.. MEN
det finns väl en anledning till varför man blir sjukskriven ?! eller?
Jag har INTE valt att vara sjuk.
Jag har inte valt att må dåligt varje jävla dag, jag har heller inte valt att inte jobba!
Vad fan ska jag göra då? !
Vilken jävla arbetsgivare vill ha en medarbetare som springer på toa stup i ett? INGEN ?
Eller har jag fel?!
Jag är trött på att tjata.. Hur skulle det se ut om jag också bara sket i att tvätta, sket i att städa osv?
Han får betalt för att jobba, får jag betalt för att städa och leka hemmafru? NEJ!!!
och så fort man ber honom om någonting så säger han åt mig att han ber aldrig mig om något.. och varför gör han inte det?JO för att det behövs inte.. för jag tar hand om ALLT redan.. fy fan.. man ska inte behöva ha det såhär... känner mig så jävla fel behandlad.. Han blir så jävla sur när man ber honom om någonting..
Allt rasar isär.. vi rasar isär.. jag orkar inte mer.. jag ger upp!!!!!!

Planering vad är det för något? lite framförhållning skadar för fan inte!!!

och så tror folk att man ska vara så jävla glad hela jävla tiden, är det konstigt att man är sur och grinig för det mesta ?!

får se hur länge jag orkar.. botten är nära IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0