klagomål!

god kväll!
Nu  har jag fått tusen klagomål av min fru... jag uppdaterar dåligt.
Ja, det har hon rätt i men jag har gjort massa annat idag än att sitta och nörda data =)

Hanna väckte lilla mig imorse och kollade om ja skulle med till arbetsförmedlingen..
Snällt av henne tyckte jag eftersom papper måste lämnas in, så ja följde med henne :)

Efter det så gick jag en promenad med pappa =) handlade lite potatis :D

Sen gjorde ja inte så jätte mycker mer än att leka detektiv...
När de var klart så gick molly och jag ut en sväng till för att möta upp matilda från skolan som hon bad mig om igår =) Snällt av mig va? :D

Där efter så dammsugade jag lite, för det är ingen annan jävel som gör det och jag står inte ut med allt hundhår överallt, jag visste ju redan innan ja köpte molly att hon skulle fälla...

när det var klart så var lilla jag hungirg, så jag gjorde lite mat. ris , nuggets och curry sås =) mums :D

därefter så kom andreas hem och då åkte vi till micke en sväng så molly fick busa med texas =)

När vi kom hem så gjorde ja en rolig sak :D matilda hade jävlats med mig en stund så ja slog ett ägg i huvudet på henne så hon var tvungen att duscha :D hahaha

och nu har ja precis kommit hem från grannen, har spelat kort hela kvällen =)

Det blev ett långt inlägg nu, men nu ska jag besöka toaletten och sen duscha =)

PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0