jäääävla tandställning!

som jag skrev förut så var jag ju hos tandläkaren imorse..
bytte båge i tandställningen till en tjockare.. och nu gör det ju svin ont..
Förut skulle jag ta en tugga på en mjuk macka och det sa pang i käften, så ja trodde något gick sönder.
Jag kollade men syntes ingenting.. och NU har ja kännt att ett fäste har lossnat..
Det är TREDJE gången det händer. Jag är så trött på detta nuuuu!
Vill ta bort skiten ur munnen direkt.... men dock så är det ett halvår kvar...
Jag låter INGEN röra mina tänder just nu. Aldrig!!!
Det gör så fruktansvärt ont, så nu tänker ja inte gå tillbaka till dom..

Väntar på att tandläkaren ska ringa upp, måste ju kolla om det är okej att jag väntar ett tag.. usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0