ibland,

Det är inte alltid det blir som man tänkt det.
Man blir äldre, eller ja, man blir gammal.
Jag börjar bli gammal nu.
Snart 20, och sen blir man nästan 30.. och efter 30 kommer 40...
Sen kommer 50... osv!
Jag har redan levt 19 år av mitt liv..
nitton jävla år.. Tänk så långsamt tiden kan gå, men ändå så fort..
Ibland vill jag bara stanna upp... spola tillbaka tiden och göra vissa saker mycket bättre..
Men det går inte...
Om jag ändå slutade tänka på " hur hade det varit om jag inte gjort så ? "
eller " vad hade det blivit"
Ja, ni fattar... de är dom tankarna som jag försöker få bort...

Men en fråga som jag ställer mig hela tiden, Vad hade jag gjort med mitt liv om jag inte hade varit sjuk ?!
det finns så många tankar i huvudet så ja blir snurrig!

Ibland kokar kastrullen över och det blir för mycket för lilla mig..
då vill ingen vara i närheten..
det är då som jag behöver er som mest..
Även om jag inte visar det så bra

ångesten kommer ifatt, spelar ingen roll om man försöker glömma..
allt kommer ifatt, det är en sak som jag kommit fram till...




Nej, nu ska jag låta er vara ifred..
ska inte tynga ner er med mina deppiga saker... sorry, ibland behöver jag skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0