Härligt...

Konstigt.. Värken i magen försvann när jag gick ut med hunden :)
Kanske beror på att de e mensvärk för nuuuu är den här :D att man kan bli så glad över lite mens ;)
mensvärken  brukar ju gå över om man rör på fläsket :)

Så nu vet ni vart ni har mig närmsta dagarna.. jag RÖR på FLÄSET då ;) haha!!!
Kanske behövs.. känner mig fet som ett as så mycket som jag ötit senaste dagarna.. inte rört på mig alls mycket heller...

Skönt att rensa tankarna också =)
min hund gjorde mig glad! Hon lyssnade massor på mig =)
och jag som var orolig över att hon skulle dra omkull mig nu i vinter..
Om jag fortsätter såhär så gör hon nog inte det :D


Kommentarer
Postat av: Josse

åhh Min Lilla BÄBIS:D

2010-11-17 @ 09:28:47
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0