Detta är jag!

God kväll!
Jag tänkte ta och börja om här på blogg.se så jag tänkte göra en presentation av mig själv =)

Vem är jag?!
Jag heter Ida och är 19 år,
Jag bor tillsammans med min pojkvän Andreas som jag varit tillsammans med i 3 år i januari 2011!
Vi förlovade oss på våran ett års dag =) och har alltså varit förlovade i 2 år snart!
I maj köpte vi oss en liten hundvalp, en blandras av golden, labbe och schäfer. Henne kommer ni att få läsa mer om i bloggen =)

Vi bor i en liten etta, men det klarar vi oss på.
Jag är arbetslös, men har varit sjukskriven under en längre tid då jag varit under utredning med min mage. Har haft magproblem i över ett år och nu har jag fått en diagnos som heter IBS, det fick bli uteslutningsmetoden.
Detta kommer jag också skriva väldigt mycket om.

Jag är väldigt glad och öppen men även jag har dåliga dagar och humörssvängningar så ibland kanske mina inlägg inte alltid är så trevliga.

Detta var då lite kort info om mig, och är det någonting ni undrar över så är det bara att fråga =)


Här är molly, bilden är tagen samma dag som jah hämtade henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0