Blåsigt!

Ligger i sängen och lyssnar på stormen utanför.. Blåser så mycket att fönstrena vibrerar. Ska det bli snöstorm kanske? ;) Haha.. det vore ju något... Tänk om de skulle snöa så mycket i vinter att man inte kan ta sig ut ???:O
Vart fan ska hunden pissa och skita då isåfall? :O

Pappas operation är klar nu:)



Imorgon ska jag till tandläkaren... så det blir att gå upp tidigt för min del,
jag tänker inte gå ända ner dit om det snöar! Så ska kolla hur dags bussen går...
Eller så kan jag ju ha snowracern... Bara sätta en sele på molly och sen ha ett rep så får hon dra fram mig. Haha!!
Eller så kan jag ju ta skidorna.. finns dock inga stavar till så får nog bli molly som drar mig då med :D
Hoppas att jag får veta när jag ska bli av med skrotet i käften... Vill ta bort det nu nu nu nu!!! Är trött påt =)

Nu ska jag prata lite med min fru på MSN =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0