Snart ska jag sova!

God kväll!
Ligger i sängen och ska snart sova =)
Skrev förut att jag kanske skulle mysa till det med lite ljus.
Men icke, blev inte så :(
Kanske blir imorgon, vem vet?! =)

Imorgon ska jag till sjukhuset IGEN... hum, undrar vad jag ska göra? Vet iallafall att jag ska träffa min läkare.
men undrar vad han har att säga ^^
Inte så mycket mer än vanligt antar jag :(

Nu ska ja googla lite saker.. och sedan sova!

Börjar undra om min fru har gått och dött idag eller nått... Inte pratat med henne på hela dagen :(
Hoppas inte att det hänt något iallafall.. Har skickat mess till henne också, men inget svar :(
Så min älskade fru, hör av dig när du ser detta.. Jag saknar dig <3 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0