när ska det bli bättre?

`Min läkare sa till mig att när man har IBS så ska det komma i perioder,
man ska inte må dåligt hela tiden.. Att det snart kommer att vända för mig.
Men NÄR ska det bli bättre? Har inte varit bra EN ända jävla dag sedan maj...
Man börjar ju ge upp hoppet lite smått nu...
Jag vill också kunna leva normalt, men just nu så går inte det :(
FAN!!
Dom som inte har IBS förstår inte, springa på toan lite oftare än alla andra, vad gör det?!
Det börjar bli lite tröttsamt nu. det är skit jobbigt!
Snart blir jag väl immun mot mina tabletter också, eller?
Mer otur till mig.. tack!!!

Under 2011 vill jag bli "frisk" även om jag aldrig blir HELT frisk så vill jag ändå kunna leva normalt..
hur blev det med mina drömmar?
Jag ville ju bli barnmorska, hur kommer det att gå nu? =(
Kommer jag någonsin ha ork till att börja plugga igen?
kommer jag kunna plugga igen?
Eller ska jag behöva leva såhär hela tiden?
:(

Min läkare sa, att antingen så blir jag nästan "frisk" och kan leva med det, eller så blir det värre och tarmarna slutar fungera.. Även lever eller njure, kommer inte ihåg vilket av det... :(
Men det är något utav det som får jobba extra mycket nu :(
Det är väl levern som inte ska ha för mycket medicin va?
jag vet inte.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0