Gratis bio!

Är det någon mer som känner som mig?
Är arbetslös och har inte alls mycket att göra om dagarna, kanske svider lite i plånboken också?
Det gör det hos mig iallafall.
Så gör som jag.. Bli medlem på Gratisbio . På gratisbio kan man göra massa olika saker för att samla poäng och poängen kan man växla in till riktiga presentkort!
Här är en del av de saker man kan göra för att få poäng :
Det är så enkelt, och man fördriver tiden jätte mycket!!
Jag använder mig mest av;
Jag tycker att det är jätte roligt. =)
så gör som JAG... Bli medlem på GRATISBIO!!


Det blir du genom att trycka någonstans på texten =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ame du säger inte de bara när du är arg på mig pullan! :D

2010-12-02 @ 23:31:37
URL: http://nattisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0