besviken!

Ni kanske inte vet det men det har varit trassligt mellan mig och Andreas ett tag nu..
Nästan ett år faktiskt, om inte mer!
vi båda skulle bättra oss men ingen verkar ha lyckats..
Han är trött på mitt humör, att jag alltid är sur och grinig.
Men jag tycker inte att det är så konstigt att jag är grinig.
vem som helst skulle nog bli det om en person fick göra precis allt hela tiden!

Jag är trött på det nu...
Jag visste för redan några månader sen att det inte skulle hålla så länge till..
Men jag hade hoppats på att vi skulle lösa detta..
Men inte så lätt när han inte kan prata om saker utan istället vill ta det via sms...
:(
Det gör mig ledsen och besviken!

Vi skulle ju ut och gå en runda tillsammans meed molly varje dag.. Har det hänt tror ni?
Nej, det har ju inte det!!!!
Utan det är jag som får gå med henne!

Skrev ett inlägg om att jag var trött på allt för någon vecka sen tror jag..
Men det hjälpte inte.. Försöker prata med honom, men han säger bara att han ska hjälpa till mer, men det blir aldrig av tydligen!

Nej, nu ska jag ut och gå med molly!
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0